جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

معذرت‌خواهی بی‌فایده‌ آقای قلعه‌نویی

  • کد خبر: ۲۱۰۸۸۱
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
  • ۱
معذرت‌خواهی بی‌فایده‌ آقای قلعه‌نویی
امیر قلعه نویی گرچه در پایان بازی با قطر عذرخواهی کرد، اما سوال اینجاست که فایده این معذرت چیست؟

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در شرایطی که همه امیدوار بودند تیم ملی با غلبه بر قطر به فینال برسد و در برابر اردن، طلسم طولانی مدت شکسته شود و قهرمان شویم، با شکستی دور از انتظار به کار خود پایان دادیم و برای چهار سال دیگر باید منتظر باشیم.

نکته غم انگیز اینکه در ۲۰۲۴ قطر، فرصتی بی نظیر فراهم شده بود و همه مدعیان آسیایی حذف شده بودند. از کره جنوبی تا ژاپن و عربستان همگی برای بالا بردن جام توسط طارمی و یارانش بفرما زده بودند، اما تیم ملی قدر این فرصت را ندانست و کنار رفت.

امیر قلعه نویی پس از این بازی تلخ، از مردم عذرخواهی کرد. اینکه فرهنگ عذرخواهی توسط این سرمربی باسابقه باب شود، اتفاق خوبی است، اما سوال اینجاست که ایا عذرخواهی برای مردم فوتبال دوست ایرانی جام می‌شود؟

بیش از ۱ دهه از آخرین جامی که قلعه نویی در فوتبال کسب کرده گذشته است، آیا در عمل هم عذرخواهی خود را نمایش خواهدداد؟ آیا استعفا می‌کند تا برای تورنمنت بعدی یک مربی بهتر روی نیمکت بنشیند یا این معذرت خواهی صرفا برای خرید زمان بوده است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
0
0
باید یک مربی کاربرد خارجی برای تیم ملی سریعا استخدام شود که شروع به جوانگرایی و اصلاح ساختار دفاعی و هجومی تیم ملی کند آزمودن قلعه نوعی دوباره آزمودن است وخطا، که نتیجه اش دوباره آش همین آش کاسه همینه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->